סאפ למתחילים ומתקדמים

מגוון קורסים לגלישה על סאפ

סאפ למתחילים ומתקדמים

בשנים האחרונות הסאפ כובש עוד ועוד אנשים, אשר מגלים דרכו את הים ואת עולם הגלישה ופשוט מתמכרים לחוויה. למי שמסיבה כזאת או אחרת לא יצא לשמוע על סאפ, הרי שמדובר בגלשן חתירה, אשר הגלישה בו אומנם רגועה ואיטית, אך בכוחה לחטב את הגוף ולשפר במידה רבה את שיווי המשקל – וזאת לצד ההנאה הגדולה אשר טמונה בחוויית השהות בים.

רמות שונות

כל מי שמעוניין ללמוד סאפ, יגלה שיש לא מעט קורסים ייעודיים אשר מתחלקים בדרך כלל לרמות לימוד שונות – קורסים למתחילים – עבור מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הסאפ והגלישה בכלל. קורסים למתקדמים – עבור מי שכבר בקיא ברזי הסאפ, אך רוצה לשפר את ביצועיו ויכולותיו ואף להגיע למקומות אקסטרימים יותר עם גלישת הסאפ (כן, זה לא תמיד כל כך רגוע כפי שזה נראה בהתחלה).

בחירת מסגרת הלימוד

כמובן, למרות שגלישה על הסאפ יכולה להיראות כ"קלי קלות" בפועל מדובר בפעולה אשר מצריכה טכניקה והרבה אימון ולכן, יש צורך בקורס ייעודי אשר מלמד את רזי הגלישה בסאפ. יש לבחור את מסגרת הקורס בקפידה, תוך דגש על פרמטרים כמו: ניסיון ורמה מקצועית של המדריכים, ציוד, שעות פעילות, גודל קבוצות הלימוד ואופן החלוקה לקבוצות. מחפשים קורס סאפ למתחילים או קורס סאפ למתקדמים, צרו עמנו קשר ואנו נשמח לתת לכם את כל הפרטים על הקורסים שאנו מציעים.

מחירון קורס סאפ למתחילים (פרטי – קבוצתי)

מפגש חד פעמי של שעת התנסות והכרות הספורט שבסיומו תוכלו להחליט אם ברצונכם להמשיך בקורס מלא הבנוי מחמישה מפגשים נוספים של לימוד טכניקות חתירה ושליטה מוחלטת בגלשן, שימוש בציוד גלישה וגלשני סאפ שונים והכרות עמוקה יותר של עולם הסאפ.

 

אישי

מחיר ליחיד
250
  • מפגש חד פעמי של שעה וחצי פרטי

קבוצתי

מחיר לאדם
160
  • מפגש חד פעמי של שעה וחצי קבוצתי
פופולארי

זוגי

מחיר לזוג
350
  • לזוג מפגש חד פעמי לשעה וחצי

רוצים לדעת איך יראה היום שלכם?

צרו קשר

רוצים דף נחיתה שיעיף לכם את העסק?

השאירו את פרטיכם
ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

או חייגו