עורך דין גירושין ברחובות

עורך דין גירושין ברחובות

על פי הסטטיסטיקה, 1 מכל 3 זוגות בישראל עתידים להתגרש ביום מן הימים.
נתונים אלו מחייבים היערכות גם בהיבט המשפטי, בניסיון להסדיר ככל האפשר סוגיות ומחלוקות שונות שעלולות להתגלע בין בני הזוג.

עו"ד יניב בוקר נחשב שלא בכדי לעורך דין גירושין בעל מוניטין רב ברחובות והסביבה.
בין התחומים בהם עוסק עו"ד בוקר השכם והערב: ניהול תיקי גירושין מכל הסוגים, בניית אסטרטגיה משפטית בתיקי גירושין שתכליתה מיצוי מיטב הזכויות ופעולה למען האינטרס של לקוחותינו, נושאי משמורת ילדים/משמורת משותפת, מזונות ילדים, הסדרי ראיה, טיפול בהסכמי ממון וידועים בציבור, תיקי רכוש ועוד.

זקוקים לעורך דין ותיק ומנוסה שימצה את זכויותיכם על הצד הטוב ביותר? עו"ד יניב בוקר כאן לשירותכם. השאירו פרטים

מאמרים נבחרים מאת עו"ד יניב בוקר

תביעת-גירושין
תביעת גירושין
כאשר אני מדברים על תביעת גירושין, מדובר במצב משפטי מורכב למדי המתאר מצב בו אחד מבין בני הזוג מביע את סירובו להתגרש. בהינתן זאת, האוטוריטה המוסמכת לפסוק בתביעות גירושין הינה בית הדין הרבני.
הסכם-שלום-בית
הסכם שלום בית
הסכם שלום בית הוא הסכם הנערך כאשר שני בני הזוג מחליטים לנסות ולשקם את מערכת היחסים ביניהם לפני שהם עושים את הצעד הדרסטי של גירושין. מטרתו של ההסכם הוא לקבוע את אופן הליך שיקום הנישואין.
תביעת-מזונות
תביעת מזונות
מזונות הוא תשלום המושת על אחד מההורים במטרה לדאוג לתזונת וכלכלת ילדיהם. תשלום המזונות יכול להיקבע בהסכמה על ידי ההורים בתנאי שמדובר במזונות מספקים עבור ילדיהם. הסכמות אלו מחייבות אישור של בית המשפט.

בד בבד, הערך הניצב כנר לרגליו של עו"ד בוקר הינו טיפול בכל תיק בצורה אנושית, תוך הבנה כי מדובר בסוגיות שעשויות להיות מורכבות מבחינה נפשית ובעלת השלכות מרחיקות לכת, הן על בני הזוג והמעגל הסובב אותם, לרבות ילדים ובני משפחה נוספים.

לאור הניסיון המוכח שצבר עו"ד בוקר בבתי הדין השונים לענייני משפחה וכן בבתי הדין הרבניים במשך למעלה מ-15 שנים, הוא מציג הצלחות כבירות אשר העניקו לקהל לקוחותיו עד היום הישגים כבירים, וחשוב מכך אפשרות לפתוח פרק חדש בחייהם בצורה המיטבית.

קראו גם – עורך דין משפחה ברחובות

נמצאים בהליך גירושין וזקוקים לליווי משפטי? אשמח ללוות אתכם בצורה המקצועית ביותר, לרבות בתיקי גירושין מורכבים, תוך שמירה על מקצועיות ללא פשרות, יחס אישי ודיסקרטיות לאורך כל התהליך.

שמרו על קשר

כל הזכויות שמורות ל – l-page  2023בניית דפי נחיתה לעסקים שרוצים לפרסם בגוגל ובפייסבוק.

דף זה ניבנה ע"י L-Page.co.il מערכת דפי נחיתה חכמים לעסקים

רוצים דף נחיתה שיעיף לכם את העסק?

השאירו את פרטיכם
ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

או חייגו