דירות למכירה בראשון לציון מערב, פרופיט נדלן - הדף שלי באינטרנט

דירות למכירה בראשון לציון מערב

ראשון לציון הינה העיר הרביעית בגודלה בישראל ובה החלק המערבי המפותח. חלק בו ניתן למצוא דירות למכירה שיש וכדאי להגיע ולהתרשם מהן.

הזדמנות שחשוב שתכירו

דירות למכירה בראשון לציון מערב

משפחות רבות רואות בראשון לציון עיר שיש בה לספק את כל מה שהם זקוקים לו. ראשון לציון הינה העיר הרביעית בגודלה בישראל ובה החלק המערבי המפותח. חלק בו ניתן למצוא דירות למכירה שיש וכדאי להגיע ולהתרשם מהן. 

גם ב-2021 רושמת העיר הגירה חיובית לתוכה והיא ממשיכה להתפתח ולהתרחב, כשהתפתחות והתרחבות זו מקבל ביטוי באמצעות מבחר רחב של דירות למכירה בראשון לציון מערב.

היתרונות הבולטים ביותר

היתרונות הבולטים ברכישת דירה בחלק המערבי של ראשון לציון

החלק המערבי של העיר נמצא בסמוך לכביש הישן (כביש 4) ולכבישים נוספים המאפשרים לתושבי העיר תנועה נוחה ומהירה לכיוון צפון ודרום. היבט משמעותי עבור רבים מתושבי ראשון לציון מערב שמקום עבודתם הוא בתל אביב או שיש והם צריכים בכל יום להגיע דרומה, לערים כמו רחובות ונס ציונה. 

תנופת הבנייה עבור הגדלת היצע דירות למכירה בראשון לציון מערב, מבטיחה לאלו שגרים בה ולמשפחות שיצטרפו אליה את המשך פיתוח התשתיות בעיר, שפע מרחבים ירוקים, מרכזי קניות וחיי קהילה תוססים ומגוונים. 

יתרון נוסף וייחודו לחלק המערבי של העיר נוגע לפסיפס האוכלוסייה המגוון שמגיע לגור בשכונות המערביות. מדובר על אוכלוסייה חדשה ומגוונות שלא גרה קודם בראשון לציון שבעצם בונה עצמה כקהילה ובה ניתן למצוא משפחות שהגיעו מתל אביב יפו שהפכה צפופה ויקרה מידי עבור משפחות רבות, מערים כמו חולון ובת ים ואף משפחות מאזור השרון ומאזורים מרוחקים יותר ששאפו לחיות במרחק קצר מהמטרופולין של תל אביב יפו.

החלום לגור ליד הים

עבור מי שחולם על בית בקו ראשון או לכל הפחות בקו שני על הים, מכיר בעובדה כי האפשרויות למצוא דירות למכירה בקרבה לחוף הים במחיר מתקבל על הדעת מצטמצמים עד ללא קיימים. לצד זאת, עמלים בראשון לציון על תוכניות עתידיות לבנייה בקו ראשון לים וזאת למול המאמצים בעיר להבטיח ולקדם את פינויו של מטווח 24. מטווח של חיל הטכנולוגיה והאחזקה בצה"ל החולש על חלקו הדרום מערבי של העיר. 

לצד הוספת דירות למכירה שירוכזו סביב כשמונה מגדלי מגורים ומרכז לדיור מוגן, אמורים באותו אזור לבנות טיילת לאורך קו החוף, בתי מלון, מסעדות ובתי קפה ומספר אטרקציות נוספות.

בקרו במאגר דירות

נכסים למכירה

ממליצים עלינו

כל הזכויות שמורות ל – l-page  2021 בניית דפי נחיתה לעסקים שרוצים לפרסם בגוגל ובפייסבוק.

דף זה ניבנה ע"י L-Page.co.il מערכת דפי נחיתה חכמים לעסקים

רוצים דף נחיתה שיעיף לכם את העסק?

השאירו את פרטיכם
ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

או חייגו