מגדלי תמיכה מפלדה (מגדלי אקרו)

חברת מנא שיווק – חברה מתמחה בייצור, יבוא ושיווק של ציוד בניה ומערכות מקצועיות לענף הבניה והתשתיות.

מכירת מגדלי אקרו

עולם הבנייה וההנדסה עובר שינויים ככל שעובר הזמן, שינויים שמגיעים כחלק מרצון להגיע לרמות איכות גבוהות יותר של עבודה, כמו גם הרצון לספק מקסימום בטיחות עבור העובדים באתר וכמובן עבור הדיירים העתידיים הפוטנציאליים.
בנוסף, ישראל היא מדינה שמועדת לרעידת אדמה חזקה ביום מן הימים מה שמחייב בנייה חזקה ועמידה, וכל אלו מובילים לטכנולוגיות חדשות, להליכי בנייה ייחודיים ולחומרי גלם איכותיים במיוחד.
מגדלי תמיכה מפלדה הידועים גם בשמם מגדלי אקרו הם פועל יוצא של כל זה.

מהם מגדלי תמיכה מפלדה?

מגדלי תמיכה מפלדה או בשמם השני – מגדלי אקרו, כשמם כן הם, מיועדים לתמיכה בפרויקטים שונים של בנייה על פי הצרכים של כל אחד ואחד מהם.
לכל פרויקט יש את המשקלים שלו ואת העומסים שלו והוא צריך תמיכה איכותית וכזו שתבטיח שהוא יעמוד בהם, ומגדלי תמיכה מפלדה אמורים לתת את המענה.

מהם היישומים של מגדלי תמיכה מפלדה?

יש רבים כאלו וביניהם –
בניינים שצריכים חיזוק בין אם הם נמוכים או גבוהים, משטחי עבודה בגובה שצריכים תמיכה תחתיהם, מרפסות מיוחדות שלא יכולות לעמוד ללא תמיכה תחתן, גשרים שצריכים שמשהו יחזיק אותם בין אם הם למעבר להולכי רגל ובין אם הם לתנועת רכבים, מבני תעשייה שונים ואחרים.

עמידה בתקנים ועמידה בעומסים...

אז איך בוחרים מגדלי תמיכה מפלדה? בהתאם לפרויקט כפי שציינו ובהתאם לצרכים השונים.
מגדלי תמיכה מפלדה אמורים לעבור מבדקי עומסים ויכולות תמיכה והשימוש בהם הוא בהתאם מה שאומר שהדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבחור מגדלי אקרו רלוונטיים לפרויקט.
יש תקני בנייה וצריך לעמוד בהם וצריך לזכור שאסור להתפשר על איכות כי המטרה היא לשמור על בטיחותם של אלו שילכו מעל לתומכים הללו.

רוצים להתייעץ? אנחנו כאן בשבילכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

כל הזכויות שמורות ל – l-page  2023 בניית דפי נחיתה לעסקים שרוצים לפרסם בגוגל ובפייסבוק.

דף זה ניבנה ע"י L-Page.co.il מערכת דפי נחיתה חכמים לעסקים

רוצים דף נחיתה שיעיף לכם את העסק?

השאירו את פרטיכם
ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

או חייגו